Geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği Jelena Karleusa projesi ile gündeme gelen The Soul Production CEO’su Gökay Süngü, çingene kimliği ile gurur duyduğunu söyleyerek “benim işim sadece 80 milyonla değil, dünyadaki 8 milyarla” dedi.
Türkiye müzik endüstrisinin ilk çingene CEO’su (Chief Executive Officer) olma özelliğini taşıyan Gökay Süngü ünlü Fransız grubu Electro Deluxe’le Türkiye’de sahne şovu yapacaklarını belirterek şunları söyledi:
Jelena Eurovision’nda Sırbistan’ı temsil edecek
“Öncelikle şunu belirtmeliyim ki The Soul Poduction hayallerin bile ruhunun olmasıyla gerçeğe dönüşebileceği olgusuna inanan bir yapıyla tüm projelerini hayata geçiriyor. Dolayısıyla bizatihi yürüttüğümüz her projenin başta bizi mutlu ediyor ve ayaklarının yere basıyor olması çok önemli. Jelena Karleusa’nın sahne ve stüdyo prodüksiyonlarının Türkiye ve ortadoğu’da yönetilmesi tam olarak bu hissiyatın bir ürünü. Aslında bu hikaye Jelena’nın önümüzdeki yıl Sırbistan’ı Eurovision’da temsil edeceği şarkının düzenlemesini benim yapmam üzere geldiği teklif ile başladı. Menajerlik departmanımızın ürettiği ya da yönettiği her projede olduğu gibi üst düzey performansıyla İstanbul Masquarede Club’te gerçekleşen ilk konserden çıkan sinerji bu projenin hakkaniyeti doğrultusunda gerçekleştiğini açıkça ortaya koydu. Tüm projelerimizin basın ve PR işlerini sevgili Atakan Metin yürütüyor buradan ona da saygı ve sevgilerimi iletiyorum, ayrıca Murat İşcan’a ve Masquarede club yetkilisi Şazi Bey’e etki ve katkılarından dolayı teşekkür etmeden geçemeyeceğim.
Dolapdere Big Gang’le başlayan yolculuk
Dolapdere Big Gang tüm dünyada başka bir örneği olmayan, yaptığı müzik tarzını bile kendisiyle özdeşleştiren bir projedir. Şöyle örneklendirebilirim, dünyada yabancı popüler pop rock şarkılarına doğu ezgileri katarak oluşturulması planlanan bir projeler için “Dolapdere Big Gang gibi” yorumlarını duyuyorum. Hatta bir müzik market yetkilisi ‘albümlerinize yeni bir kategori açmamız gerekiyor sizce ne yapalım?’ sorusunu bana sorduğunda ‘yeni bir kategoriye gerek yok en çok gözüken raf neresiyse oraya koyabilirsiniz’ cevabını vermiştim. Çünkü sahiden yapılan müziğin bir kategorisi yok. Dolapdere Big Gang projesiyle önümüzde uçsuz bucaksız bir ifade zenginliği var ve o anki hayalimiz neyse bunu ruhuyla ete kemiğe büründürmek bize kalıyor. Projelerimizin tamamında bu bakış açımız, projelerin sürekliliğini kendi kendine sınırsız kılıyor. Aksi halde bunu manuel olarak kontrol etmek neredeyse mümkün değil.